Grill-premiär

Helgen

I fredags kom mammsen till stan. Gick lite på stan med henne och tog en fika på fyren.
Sen åkte vi till sjukhuset och lämnade kläder till Kalle som inte mådde allt så bra...
Vet inte exakt hur vi känner honom. Tror han hade ihop det med min mormor en gång för länge längesen.

Mamma hade iaf sett att det lyste i hans badrum typ 2 dar i rad utan att släckas så hon skickade dit min morbror, han går in och hittar Kalle på badrumsgolvet...Tror självklart att han har kolat så han springer över till polisen mitt emot men sen märkte dom väl att han levde och ringde efter ambulans.
Hade fått nån propp så nu ligger han i Hudik och kan inte prata eller gå.
Så jäkla synd om honom, han har ingen familj eller nånting.
Men han såg ut att bli lite gladare när vi kom iaf.

Efter sjukhuset for vi mot Ljusdal.
På kvällen gjorde jag inte så mycket. Vräkte i mig massa onyttigheter bara.
Gick en promenix med Amanda. Spelade lite guitarhero. Sov på soffan nu i stället för madrassen på golvet.
Jag har blivit så tung så jag trycker ner den så jag ligger direkt på golvet känns det som.

På lördagen åkte jag till låka i vanlig ordning. Först fika hos Pappa & Helen.
Sen vidare till Farmor. Där fick man grillspett..
Sen hem till mami där dom också grillat så då lära jag äta lite där också :D

Å sen kom Madde och plocka upp mig och tog mig hem till glada hudik.
Var till Tessa & Beckis på kvällen, och sen hem och hade så trökigt.

Söndag var det tvättdag. Och när jag väl börjar med nåt så kan jag inte sluta.
Jag tvättade, diskade, städade lite här och där, badrummet, bytte sängkläder, osv...
Sånt som inte brukar vara nå större problem....Hmm får väl skylla mig själv...
Hade sååå ont överallt mot kvällen. Kunde knappt gå. Foglossning och annan skit...Så går det!

Nu är jag bautatrött också!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0