Monopol

Så var det måndag igen.
Var lite jobbigt att kliva upp i morse eftersom det blidde en ganska sen kväll igår.
Me and T Var till Tessa & Beckis och spelade monopol + Elin.
Monopol har alltid vart det värsta spelet som någonsin uppfunnits...har jag alltid tyckt iaf...
Men det var ganska roligt ändå...hänt mycket sen man var liten och spelade.
Nu var det värsta high-tech. Alla papperssedlarna hade bytts ut av visakort! Där ser man...
Men för mig gick det ju inte så bra..såklart...
Det jobbiga är ju bara att det är ett neverending-spel...
När klockan närmade sig tolvslaget tyckte jag att det fick räcka. (Det var en dag imorrn med)
+ att jag just börjat böda näsblod som en jävla gris.
Men man kan säga att Tommie vann...schwein!

Såå...idag jobb....efter jobbet gick jag runt lillfjärn...tog över en halvtimme..segt värre.
Vankar redan fram som en anka.
Sen åkte jag på donken (because I´m worth it) och la mina sista pengar på en bigmac. Viktigt!
Så nu har jag 6 kr på kontot. Men på fredag äre löning. ÄNTLIGEN!

Vädret är så enormt skönt! Soligt och fint!
Vill ut. Kanske ska åka till söderrå och sola mitt bleka ansikte...

Idag har mami namnsdag. Grattis :D

Nå väl...ha en underbar vecka! Kläm från M.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0