Snattarn

Jag är ju ofta inne på alla bebissidor och läser...allra helst forumen på minbebis.com.
Och där hittade jag ett forum om hormonsvängningar och jag måsta bara kopiera en tjejs inlägg där.
Så himla roligt, fast ändå inte...haha så här kommer det:


Gårdagen:
Vaknade upp och kände med en gång att "O-oow...idag är det hormontajm!"
Satte mig och titta på film lagom till frukost, Happy Feet, och som jag grät.
Jag grät när han kläcktes, när pappan var orättvis, när det var sorgligt, lyckligt, tråkigt och när filmen tog slut.

Sen grät jag för att jag inte har ngt jobb att gå till, känner mig otillräcklig här hemma.
Städade lite, tänkte att jag ville göra mig vacker tills Daniel kom hem. Satte på glad salsamusik på högsta volym, hoppade in i duschen och kände att... den här dagen blir nog rätt bra iallafall!! :D \o/
Rakade benen och gjorde mig extra snygg, dagen till ära smörjde jag in mig med svag brun-utan-sol (har kännt mig som en blekfesen bacon senaste veckorna).
Sminkade mig, satte på fina svarta klänningen (den som gör min mage oooh så vacker).

Har inte kännt mig så snygg på flera månader!
Så, där sprattlade jag runt och pysslade i sovrummet, musiken fortfarande på högsta volym... hörde inte att Daniel kom hem och GISSA om jag blev skrämd när jag vände mig om och det plötsligt stod ngn där!?! :shock:

-"Du får inte göra sådär!!!!", skrek jag och så satte jag mig på sängen och började storgråta. Blev så chockad liksom...
Grät i hundra år.
Å så blev det bättre. Torkade tårarna.
Danile satt och höll om mig.
Sen pruttade jag, vilket inte alls är ovanligt MEN FY FARAO va den stank.
Både jag och Daniel blev chockade ooooch... där började jag gråta igen!
Sen blev det bättre.
Sen kom jag på att jag gråtit bort allt smink, håret var en rishög igen och ansiktet alldels rödflammigt.
Inte alls sexig.
Gråååååt!!

Sen grät jag fram tills jag somnade!
(förutom dom stunder då jag låg och fullständigt gapskrattade när jag kom på mig själv med att ha låst in mig på toaletten och gömt mig i duschdraperiet när jag pruttade den äckliga prutten, hahaha)

HAHA...eller är det bara jag som är trött :P


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

hahaha.. å herregud! där kan man snacka hormonsvängningar:P jag skrattar än:D

2008-04-17 22:42:11
Amanda

på den där sidan brukar jag tävla ;)

2008-04-18 05:56:38
URL: http://amandaskog.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0