Faderskapsintyg

Idag har vi vart ute på vift hela dagen!

Och jag har känt mig riktigt tjusig idag.
Fick på mig ett par gamla jeans, tog på lite klackar och sminkade mig lite finare.

Tog sen med Isabelle i barnvagnen och gick ner på stan.
Först var vi på bvc och vägde och mätte (4006 gr, 53.5 cm).
Sen gick vi på apoteket, Lindex, guldsmeden.
Träffade Sandra & Bakon. Det var inte igår...

Sen kom Tommie så gick vi upp till sociala och skrev på faderskapsintyg.
Sen var vi på boa och sen åkte vi runt litegrann.
Åkte på donken. Köpte asian beef...kändes verkligen som kinamat också. Ganska skumt.
Sen vidare till söderrå.

Lillan var med i tidningen idag också.
Ville helst ha en bild på hela familjen, men Tommie är tråkbollen!

Ibland när jag ligger och tittar på Isabelle vill jag bara ta och äta upp henne. Fast ändå inte förstås.
Men hon är så obeskrivligt söt så man vet inte vart man ska ta vägen.
Hon ligger i våran säng nu och kikar sig omkring med sina stora, blåa ögon.
Undra om hon får behålla dom blåa eller om hon får min färg efter ett tag...
Bvc-tanten blev förresten väldigt imponerad över hur tydligt stumpan kunde fästa blicken.
Sånt brukar inte bebisar kunna riktigt förrän dom är 6-8 veckor.
Hon är också väldigt stark i nacken. Mmm hon gör mig redan stolt :)

Nä nu ska vi ligga och mysa en stund innan vi somnar.
Saknar pappa T som är och jobbar dock... men sen blir det helg för honom med!

Hojj!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0