Städartagen

Jahapp snart äre helg igen.

Veckorna går fort!
I tisdags åkte jag och Isabelle till Ljusdal.
Hälsade först på pappa/morfar, fick lite fika.
Sen åkte vi till mamma/momme och blev kvar där över natten.
Hälsade på Tommy och Eva också.
Vi flänger hit och dit.
Åkte sen hem på onsdagen.
Direkt till söderrå.

Idag var jag och lillan till mitt jobb och hälsade på. Det var nog uppskattat.
Var sen på dollar.

Käkat lasagne idag.

Och nu har jag dammsugit och skurat som jag inte gjort på evigheter.
Känner mig rätt så pigg.
Är ju ganska van vid att bara få lite sömn i taget.

Stumpelumpan däckade i babysittern efter ett mål mat, så då får man tid att göra lite hemtrevligt här!
Känner iofs att jag också gärna skulle kunna ta en tupplur men nja..får se.

Fick räkning på skatten nu. 4019 kr. Jippiieyey! Not...Dom har ju inte dragit av för resor som jag hade ändrat. WHY?
Även räkning från bb.
Tänk att våra räkningar ska komma upp i 10.000 tammefan varje månad. Fast nu blire ju värre än så..gah!

Nä nu ska jag banne mig sälja båda bilarna så kostnaderna sjunker. Orka ha den där jävla dyra volvon som både är dyr med lån, försäkring, skatt och inte minst bensinen som den suger åt sig hur fort som helst.
Nä nu får det vara nog.

I morrn blire bvc!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0