Helgen som var...

Börjar med fredagen.
Hälsade på Sandra och Bakon som flyttat upp till solbågen nyligen.
Sandra hade fyllt 20 bast så dom hade lite partaj vid deras nya ek-bord.
Hon hade fått en groda som sjöng och vibrerade på läppen.
Dom satt och festade ordentligt och jag satt och drack vatten/saft/läsk.
Dom gick ut och rökte ett antal ggr och jag satt inne med katten och hunden.
Men det går väl det också.

Lördagen.
Åkte till Sundsvall med mami, stefan, amanda, markus och magnus.
Shoppade lite på IKEA. Men inte hittade jag sånt som jag verkligen behövde.
Men ett litet bord, tavlor, lampor och sånt gick ju iaf.
Sen in till stan och käkade god mat på en restaurang.
Helt slut i bena efter den dagen.
På kvällen blev det lugna puckar hemma med Tommie.
Vi kollade på hitman  (iaf hälften) somna nån gång mitt i.
Men den var bra ändå!

Söndan slödag. Men åkte till ljusdal en snabbis och hämtade en påse jag glömt i mammas bil.
Och hälsade på i söderrå lite.

Där var vi även idag eftersom Tommies syster Elin fyllde 20.
Fick lite pirre och fika. Gutgut!

Nä nu ska jag sussa mig lite.
Upp med tuppen i morrn.

God natt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0