Rocky

Idag har jag vart ledig.
Enda lediga dagen den här veckan.
Början av dagen spenderade jag framför datorn.
Sen fick jag för mig att gå en promenad. Tog en sväng hem till Bikon.
Fick te och kakor. Sen snodde jag med mig Rocky på en rask promenad.
Han fick verkligen fart på mig. Gick ju inte direkt att strosa med den vilden...
Mötte en cockerspaniel-flicka på vägen tillbaka. Ingen höjdare nej.
Men till slut kom vi tillbaka och vi var nog nöjd båda två.
Haha det här låter som nåt Linda i "en annan del av köping" skulle prata om.

Well...Sen hem till lite mer dator.
Gjorde fiskpinnar, potatis och hollandaisesås  till middag idag. Enkelt och bra.

Var till Söderrå senare och hälsade på.
Dom har ju vårat wii där så vi bowla lite med Lasse och JAG vann för en gångs skull.
236 poäng...tjoho...så bra har det aldrig gått för mig förr.

I morrn kväll ska jag jobba extra och försöka få bort mina dagar till nästa vecka så jag kan följa med till sthlm.
Först lunch med mami och Stefan som kommer hit i morrn.

God natt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0