Maln

Idag kom Elin, Linda och Helen på besök.
Vi tog oss först en varsin macka/sallad på jambo...provade på den ökända tunabergaren och jaa, den var mumsig!

Sen åkte vi ut på maln...lite mulet till en början men sen stekte det på ordentligt.
Doppade mig så gott det gick också!
Det var så himla lång-grunt så det var lite svårt, men jag är stolt över att jag gjorde det iaf...
Badade ju inte på hela förra sommarn heller så bäst att passa på.
Stod att det var 18 grader i vattnet men det kändes skönare...man blev ju van efter ett tag...
Sen låg vi och solade ett bra tag...sen hem, lite jordgubbsätande, och sen fortsatte färden till Ljusdal.
Och självklart har jag vart på brollans idag och käkat mjukglass...
Men det var då den största mjukglassen ever! Den var abnorm..orkade typ hälften!

Har bunkrat upp mina sängkläder i Markus säng nu när han är borta.
Det är ju så kallt och skönt här i källaren!

Nu är det en vecka kvar till bf (beräknad födsel)....
Fast det första budet var faktiskt idag, den 23/7...dom ändrade det sen vid ultraljudet!
Är rätt så nära nu :D
Fyllde på mobben så jag fick gratis sms nu också så jag kan få i väg ett mass-utskick till alla när bebben behagar komma ut! Så då behöver ju inte alla gå och fråga jämt och ständigt, jag hör av mig...promise :P

I morrn blire tårtkalas och fira breschan!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0