Scrubs

Igår kväll åkte vi ut till nåt ställe, nånstans, där Linux, Anti, mfl. var...
Ganska trevligt till en början, spelade kort å så...
Sen kom det några dyngraka dudes som vi sen läre skjutsa hem.
En av dom var så full så han gjorde närmanden på mig...hörde inte vad han sa och han kanske bara behöva nån att luta sig mot men ändå....haha om man missar min storbula kan ni tänka er hur full han var!
Sen åkte vi hemåt.

Idag sov jag längelänge.
Upp och duscha...
Gjorde korv m. strips och räksallad i söderrå. Oooo så gött!
Sen har jag väl bara drivit omkring här...
Tommie drog till söderhamn och blir nog kvar där i natt. Hoppas jag iaf...orka hämta...

Har vart scrubsmaraton på 6:an, så nu har jag sett hela säsong sju tror jag att det var... som jag faktiskt inte hade sett, så det var ju lajbans...sitter och småfnissar lite då och då när jag kollar på det :P

Känner mig rätt så torr i ögonen nu, kanske ett tecken på att man borde sussa?
Nattipatti then!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0