Sista bm-besöket

Igår var jag till min bm för sista gången.
Allt var bra som vanligt.
Fick med mig min journal hem också!
Fick ett nummer jag ska ringa till på måndag och beställa tid för en 41-veckors kontroll den 6/8 som jag verkligen hoppas slippa gå på!
Den kontrollen gör man på förlossningen, dom gör då ultraljud och kollar mängden fostervatten, och kollar med ctg så jag o bebben mår bra. Men som sagt...jag vill inte gå över tiiiideeeen!!!!!!!!!!

Bebisen rör sig väldigt mycket nu förtiden. Det går som vågor på magen. Kanske börjar få klaustrofobi där inne?
Trycker på lite neråt, pyttelite molande, men inget mer.

Trött trött trött...idag har jag inte kunnat vila nåt heller bara för jag inte ville förstöra frillan som jag kämpade med så länge :)

Direkt när jag vaknade idag kände jag att det skulle bli en jobbig, hemsk dag...och det blev det.
Hur fint väder som helst ute, men jag har suttit inne, ensam hela dagen.
Jaja jag får skylla mig själv...hade kunnat göra massa saker men ibland har jag sånna här dagar då jag bara känner mig helt apatisk...trött och ledsen bara. Har suttit och tyckt synd om mig själv hela dagen.
Sen blev det mer fel när vi skulle ut och käka i kväll, jag o T...fullt typ överallt så vi fick beställa hem pirre i stället..
Men efter det blev jag glad...kanske jag vart hemsk idag bara för jag inte ätit nåt heller...
Men sen är det annat också som jag är så fruktansvärt besviken på.

Men annars är så gott som allt klart här hemma. Nu saknar vi bara våran lill-bäs så vi kan inviga vagn och skötbord, mm. =)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0