Cruising

Fotbollen igår blev en katastrof till slut...
Sverige-Spanien...några sekunder innan det var klart gjorde dom jävlarna mål.
Så jävla värdelöst! 1-2...it sucks.
Var mycket folk hos Lindan eftersom dom hade studentfirande för Josse där men det var la nice!

Åkte sen vidare till Maria. Skojskoj!

Sen ner på byn och kollade lite på cruisingen medan dom andra gick på järnvägs.
Mycket folk...

Sen hem och sussa. Hade turen att få Amandas säng för natten!
Blev dock väckt mitt i natten av telefonen.
Tommie ringde och påstod att han lämnat nycklarna i lägenheten så han inte kom in.
Men jag visste mycket väl att han tagit med dom så till slut hittade han dom. Hehe...karlar är ju så snurriga.

Idag blidde jag lite firad i efterskott.
Fick ett fotbad av flickorna =) Kommer sitta tok-nice nu när mina fötter ser ut som bollar på kvällen. TACK!
Käkade lite på brollans. Bakfyllemat för dom och mjukglass för mig!
Trevlans!

Nu är jag hemma och Tommie sover redan.
Har vart en slitsam helg för stackarn som jobbat typ dygnena runt!
Mindre kul för mig nu då..

Well...danke för en nice weekend!
Hujj!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Mäd Päd

Jo på tal om fotbad...det är 1 års garanti så blir det nå fel så har ja kvittot =)

2008-06-17 01:08:04
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0