Dammarn

Idag har jag donat på lite här hemma.
Tvättat kläder och dammat överallt. Golven tar jag i morrn...
Var till söderrå på en kopp kaffe.
Tommie fick en körning till västerås så jag har vart solo hela kvällen.
Han kommer väl hem senare i natt.

Dagens mat: Falukorv, potatis och morotsstuvning...hur husman är inte det på en skala? :P Göttans!

Folk har börjat hört av sig lite om mazdan också.
Mest mail med lite förfrågningar å så...
En tjej ringde i kväll och ska komma och kolla i morrn... hoppas hoppas hoppas hon vill ha den!
Känns tryggare att sälja till en tjej som heter Elisabeth och bor här i stan! Hehe...

Fick ett sms nyss också:
"Hejsan hur billigare kan man få din bil vid snabb å kontant betalning?"

Asså...sånt där låter ju bara för oseriöst tycker jag...
Pruta innan dom ens sett bilen...dålig stil så det svarar jag inte på...
Dom får fan ringa!

Så i morrn på dagen läre jag nog åka i väg och tvätta bilen och städa ur den så den ser lite mer attraktiv ut!

Och jag sitter uppe halva nätterna...vet inte varför...känner mig inte så trött heller.
Oftast lägger jag mig till slut för tristessen blir för stor.
Tycker det är så skönt att kunna vara uppe länge och sen sova länge...nice som fan!
Fast nu börjar jag bli hungrig..
Bäst att lägga sig innan man får för sig att vräka i sig nåt...



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0