E-center

Idag åkte jag och Tommie till söderhamn.
Var till E-center för första gången och ack vilken besvikelse!
Jag tycker att e-center låter som ett "köp-center"...föreställde mig massa affärer på ett ställe liksom...
Men icke!
Gick in där det stod e-center, då kom vi till kvantum och coop...Ooooo så roligt...
Såg barnens hus en bit bort så vi gick dit och kollade lite på barnvagnar, osv men hittade inte mycket.
En filt bah...
Sen fanns det nån till affäär mitt emot...Men näe...så besviken..var inte allt som jag trott.
Wellwell...
Sen åkte vi in till "stan" med Lars och käka pirre, sen åkte vi hem.
Det var det!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0