En månad kvar...

30 juni.
Prick en månad kvar till beräknad födsel.
Hoho...
Jag vet att man inte ska haka upp sig på just det datumet, men det närmar sig med stormsteg!

Tycker det var igår jag kollade på stickan och såg plusset.
Inte längesen det var juletid och alla runt omkring fick reda på det.
Ojojoj tiden går fort och sakta på samma gång.

Jag är lite stressad över allt som inte är ordnat än, men längtar så in i bomben tills plutten/pluttan är här :D

I kväll fick vi barnvagnen också...den är så fin så =)
Stor och rymlig med bra stötdämpare!
Hoppas bebben kommer trivas i den också!

Försökte knäppa lite finare kort på mig och magen med självutlösaren i kväll..
Har ju inte så mycket för mig =)






Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

vilka fina kort!! dom blir extra fina när det är svart/vitt:) fin du är i håret åxå, ljust o somrigt!

2008-07-01 11:01:27
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Madde

Håller med Linda, jättefina kort! jag vill att skrutten ska komma nu! :)

2008-07-01 14:31:22
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0