Jambo

Såå...vad har hänt dom senaste dagarna?

I onsdags följde jag med Tommie till Västerås igen.
Himla fint när man kommer längre ner i landet med alla stora gula fält å så..
Och så fick man se solen gå både ner och upp! Finfint!
Blev lite trött mot slutet, men det gjorde inget...jag får ju sova bäst jag vill nu förtiden.
Skoj att få åka tradare...kommer väl inte bli så mycket mer av det framöver.

Tommie jobbar i natt...igen!
5:e natten nu. Gut gut!

Själv fick jag havandeskapspenningen igår. 5500:-
Jippie....or not!
Fast fick ju samtidigt som sista lönen så det blev ju myyycket på kontot ändå =)
Men jag skrev in till FK och frågade om det verkligen stämde.
Det är ju hälften av det jag vanligtvis brukar få ut. Trodde man skulle få 80% av lönen!
Får se när dom behagar svara...

Igår var jag och Jennie ut på stan och tog en fika på Jambo.
En baguette fylld med kyckling, tzatsiki och fetaost...kan det bli bättre?

På kvällen tog jag en promenix till Bakon&sandra och kikade på fotbollen...
Stackars Ryssland förlorade med 0-3. Damn.
Sen kollade vi på scary movie 3 som är kass men ändå sitter man och småfnissar.
Gick hem ganska sent, och satan va kallt det var ute. 10 grader.
Blev då påmind om hur det var att frysa. Är ju inte ofta det händer!

I kväll vettetusan vad jag ska göra.
Skulle vilja åka till ljusdal och gå på järnvägs med girlsen men pallar ej.
Ska ev. åka till hammarstrand i morrn också.

Jaja... Trevlig helg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0