Lightvalley

Då var man i ljusdal igen.
Har vart i Låka på middag.
Fick nån grekisk sallad till förrätt, fransk mossaka till varmrätt och fruktsallad med dajmglass till efterrätt.
Åsså lite tårta.
Farmor fyllde ju 76 bast den sista april så tog med mig lite småskrofs i present...
Men det var la trevligt...

Sen åkte jag och Elin hänne o dänne...sen hem till henne så färgade jag hennes hår...
Tror det blev bra...
Kollade på så ska det låta. Jag avskyr Patrik Isaksson.
Och Berg flyttade in till Arne W. Lite småkul.

Men nu har jag vart trött hur länge som helst så jag läre väl lägga omkull mig på skitsoffan.
Försöker få dom att bygga en gäststuga till mig! Hoppas hoppas hoppas...

Imorrn ska jag få träffa mina nära och kära som jag inte ser allt för ofta tyvärr...det ser jag fram emot =)
Nattinatt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0