Punka

Hmm nu hittade jag inlägget som försvann...fast allt blev nog inte med..skitsamma här kommer det!

Då har nästan hälften av veckan gått igen...
Sitter på jobbet.
Jag gör inte så mycket annat än jobbar...orkar inget mer än så...
Jobb, disk, städ, tvätt...sånt man måste göra...
Igår hade jag så ont i fötterna så jag fick sitta på en pall när jag diskade...hehe usch..
Bara för jag gick en kort promenad och sen fick stå bra länge och vänta när dom fixade däcket.
Vi hade ju fått punka på volvon.
Satt en skruv i däcket så inte undra på det läckte.
Men det fixade dom på fors gummiverkstad.
Bilar är bra jobbiga att ha...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0