Rändie 15 år

Once again...GRATTIS RÄNDIE!
Syster yster börjar växa upp. Fast det märks inte....höhöhö...
Synd att jag inte kunde komma på tårta idag =(

Nä annars händer inte mycket nytt här. Tyvärr.
Är så trött om dagarna.
Och man blir ännu tröttare av att ha gnälliga, sura människor runt om sig.
Jobb i morrn med sen ledig resten av veckan.
Sen blire förmodligen bara nästa vecka innan jag tar en riktigt lång ledighet.
Tänkte skriva semester...men det blir det knappast :P

Jag har blivit beroende av spindelharpan.
Ni vet...patiantsen (?) som finns på alla datorer.
Kan bli riktigt klurigt när det är flera färger =)
Men men vad ska man göra om dagarna annars?

Nä nu läre jag lägga mig. Ska upp med tuppen i morrn.
Nattinatt.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0