Sakna / Icke sakna

Nä nu är det dags att beklaga sig lite igen...

Visst är det kul att vara gravid på nåt vis, tycker om att ha en fin stor mage som det rör sig i och veta att det kommer komma nånting underbart ur den, men ändå!

Kom ju på att jag saknar vissa saker väldigt mycket.
Tex. nu när sommarn är på g...
Tänk att få sitta på en filt i det gröna gräset med en skål jordnötter bredvid sig och ett glas vitt vin i ena handen och en cigg i den andra...haha usch blev så sjukt sugen på det nu.
Och den dagen jag kan ligga på mage igen....Mmm vad jag ska sträcka på mig och njuta!
Att bara kunna gå en normal promenad utan att börja flåsa och bli liggande i flera timmar efteråt.

Men sånt får jag vänta med ett tag...

Saker jag inte kommer sakna med graviditeten är nog alla samma gamla vanliga kommentarer man får höra typ varje dag.

*Hej tjockis!
*Du ser ju ut att kunna explodera när som helst
*Oj, så där såg jag ut 1 vecka innan jag skulle föda
*Hur mycket har du gått upp?
*Väntar du tvillingar?
*Är du säker på att det inte gömmer sig en till där inne? Höhöhö
*Du blir större och större för varje dag som går
*Guuuuuud va stor du är, och ändå har du så pass långt kvar
*Hur är det med magen? (Ingen undrar längre om hur JAG mår)

Bla bla bla...same old same old...



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0