Egentid

Nu är jag alldeles ensam hemma. Det händer ju inte allt för ofta... som tur är.
Isabelle hängde på sin papps till Iggesund där hans farmor nu bor.

Fick nästan panik efter typ 2 minuter utan henne.
Jag kunde ju följt med, men jag känner att Tommie måste få lite ensamtid med henne också, utan att jag är i närheten och gör allt och säger vad han ska göra, osv. Och det är skönt på ett vis att jag får ta det lugnt en stund.
Men det är svårt....det gör ont i hjärtat..usch nej nu blir jag ledsen igen...Måste tänka på nåt annat.

Har passat på att plocka undan...litegrann iaf..ser aldrig bra ut här hemma...blir så less.
Men sen unnade jag mig ett redigan skumbad...och jäklar vad med skum det blev.
Hittade också en ansiktsmask som man kunde sätta dit direkt, den var alldeles kall, kändes som en våtservett.
Den skulle nog passat bättre i somras, då skulle den svalkat skönt.
Peelade, skrubbade och hade i en hårinpackning också. Härlans!

Lyssnar på MIN musik nu också. Det händer inte ofta heller.
Vi käkade kinamat idag. Mest yummie.
Slängde bort mina sista pengar på det eftersom Tommie tydligen använt försäkringskassan som spargris och får en rejäl summa i morrn....Åh vad det verkligen behövs!

Nä nu ska jag gå och smörja in hela min degiga kropp så den blir mjuk som en bebisrumpa.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

va härligt de lät med skumbad, ja vill åxå ha badkar:P alltså..jag önskar att vi bodde närmare varann! saknar dig!

2008-11-02 21:56:26
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0