Jeansen på

Idag begav vi oss ut på stan. Hela familjen Jonsson :)
Är i stort behov av en varm mössa till Isabelle, men hittade ändå ingen bra.
Jag däremot såg massor av kläder jag skulle vilja prova, men ingen ide´när man inte har nå pengar.
Provade mina gamla kläder tidigare i kväll.
Jag får på mig alla jeans som jag hade innan graviditeten! TJOHO! Det trodde jag aldrig skulle hända men jorå...
Men visst hängde det kärlekshandtag en meter ner över midjan, men skitsamma, jag kunde iaf knäppa knapparna!
Tröjor och linnen är lite tightare, men det kan ju bero på mjölkfyllda boobisar.
Har fortfarande ganska många kilon extra på nacken (eller magen), typ 5 kg kvar tills inskrivningsvikten jag hade i vecka 10.
Men hade ju redan då gått upp ca 3 kg sen rökstoppet. Och utöver det kan jag gärna gå ner lite till. Hehe man blir aldrig nöjd.
Fast så mycket orkar jag inte bry mig. Har iaf börjat tränat lite smått, dragit ner på sötsakerna. Det är ju en början.
Räknar inte med att gå ner så mycket av bodypumpen, måste nog motionera mer för det. Men nästa år så...

Och här håller dom på med det där satans högtalarsystemet. T satt i flera timmar igår, men det är ju bara skitgrejer. Ork.
Jag är hungrig.
Äh bajj!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0