Brådjupet

Börjar få lite ordning här hemma nu. Tv:n är uppsatt och nästan allt annat är på plats.
Men det är fortfarande stökigt här. Det är så svårt att få nånting gjort när man har en liten tjej som kräver all uppmärksamhet!
Men det hinns väl med så småningom.

Idag blev det bodypump. Och imorrn blire mera bodypump. Oj så stor och stark jag kommer bli :)
Till nästa år ska jag nog köpa ett terminskort så man kan gå på nåt annat med. Skulle vilja prova core, där man tränar mage och rygg. Finns även step och pilates.
Känns så bra att träna för en gångs skull. Är fan sex år sen jag tränade på riktigt. Slutade i samma veva som jag träffade Tommie. Och det syns verkligen!
Men jag klämde på mig ringarna här om dagen också. Trodde jag aldrig skulle få på mig dom. Mest skumt att lägga på sig runt fingrarna. Men visst sitter förlovningsringen taight, väller ut på sidorna, men det funkar ändå.
Fick i genom piercingen i naveln med. Förut när jag provade tog det stopp halvvägs. Trodde den växt igen men icke!
Men min navel är inte sig lik. Har alltid tyckt om min lilla navel, men nu har den blivit som ett brådjup!
Hormonranden från graviditeten är också kvar. Trodde den skulle försvinna på en gång men nej nej. Fast den har iaf bleknat.

I morrn kommer prällen hit på dopsamtal. Spännande.
Och på torsdag planerar jag att åka till Ljusdal. Skojskoj :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Core tänkte jag oxå börja på den här terminen men det blev alrig av. Synd att vi inte bor i samma stad bara annars kunde vi gå tillsammans :D

2008-11-11 23:28:15
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0