Grin

Tillbaka i vardagen igenI
Igår: Promenad och kvantum-shopping.
Sen åkte vi till faster Tessa, och där blev vi kvar lääänge! Fikade och kikade på sex and the city -the movie. Nice!

Idag har jag tvättat 4 maskiner. Tråkigt värre.
Fick äntligen se hemmafruarna nyss...så roligt att dom hoppat fram 5 år.
Och Tommie kom hem med ostkrokar och läsk till mig. Jag som ska bli nyttigare...gah...men det var ju snällt!
Nu är han och jobbar. Det händer ju allt för sällan. Nån som söker en lastbilschaffis? Tell me! Går på knäna snart.
Nästan som man själv måste gå tillbaka till jobbet snart.

Isabelle har vart grinig hela dagen. Mycket ätande. Kanske nån tillväxtfas?!
Hon har fått leka med sin papi mycket iaf... så roligt. Hon skrattar och sen vänder det snabbt som tusan och det blir grin.
Humörsvängningar! Bit-ring och babygym står på önske/inköpslistan.
Somnade i kväll klockan sju. Men var in nyss och bytte blöja och matade lite.
Hon vaknar alltid nån gång till på natten för att få sig ett mål, sen sover hon vidare till åtta. Alltid åtta! Fast nu när vi vänt på tiden har hon vart upp vid sju...
Nu förtiden skriker hon aldrig när hon vaknar på morgonen. Jag vaknar av hennes söta stämma...ligger hon där och jollrar, sparkar och tittar med sina stora blåa ögon. Och när hon ser att mammsen vaknat och kikar tillbaka får man världens största smile. Finns det nå bättre att vakna till? :)
Då brukar jag iaf sätta i gång tv:n så kikar vi lite på rix morronzoo en timme, sen blir hon hungrig, äter, somnar om.
Tycker det funkar jättebra. Men sånt kan ju ändras fort. Men men... Hon är så älskvärd min lilla guldklimp :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0