Kommisarien

Oj oj, idag är man uppe länge.

Hamnade på lite festligheter en snabbis men vi åkte i väg till Isabelles farmor&farfar i stället eftersom det började bli lite väl högljutt på ferren.
Satt där ett bra tag och kollade på kommisarie morse :)
Åkte sen tillbaka till ferren för att kolla om nån skulle ha skjuts. Då flög några tjejer fram som hökar...
-ÅH EN BEBIIIIIIS! JAG MÅSTE KNÄPPA KOOOORT!!! ÄR DET DIIIIN? VEM ÄR PAPPAAAN? HUR GAMMAL ÄR DUUU?
Poppis ibland då...
Sen skjutsade vi in Bakon&Sandra till stan, och skjutsade sen hem Rocky...(the dog)

Och Isabelle föll in i sin djupa sömn i bilen så hon ligger och sussar gott nu.
Borde lägga mig jag med...
Men om nån timme ringer väl Tommie och vill att jag ska kasta ner nycklarna som han inte har med sig.
Han väcker mig oftare än Isabelle tror jag...
Han har ju fått en vaxpropp i örat så nu i några nätter har han väckt mig för jag måste hjälpa han droppa i örondropparna.
Inte lätt inte...Inge snyggt med ordet vaxpropp alltså. Kallar honom för VPT nu (VaxProppsTimmey).

Men nä, ska lägga omkull mig nu. Hujj!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0