Plock

Morgonen började som vanligt med gnäll och grin.
Stackarn får alltid ont i magen på morgonkvisten. Ligger och gnyr några sekunder, är tyst en stund och fortsätter gny och spänna sig. Man ser att det gör ont, men hon halvsover medans.
Men till slut vaknar hon och är förbannad eftersom det inte går över.
Hon har också tutt-vägrat nästan hela dagen. Nä, bara flaskan som dög. Läste att mjölken kan smaka konstigt vid vissa tillfällen, så den kanske smaka blaj idag då?
Plus att hon sätter i halsen av högern som ger i från sig sin jävla stråle.
Men hon har även vart lite snuvig några dagar. Och jag har fortfarande inte köpt en snorsug. Hon kan ju inte riktigt tekniken att snyta sig än så.. hehe..

Tommie har tagit med Isabelle till söderrå så jag har passat på att städa upp här hemma nu.
Plockat hur mycket som helst och rensat massa papper. Det tar ju aldrig slut.
Har också tvättat, så nu måste man vika den satans tvätten. BLÄ va tråkigt.

Igår gick vi ner på stan och köpte present till lilla Linda som fyllt år.
Men stumpan blev otålig när vi var inne på guldsmeden så det blev till att hitta nåt fort. Hoppas det duger ändå :)

I morrn ska vi åka till Ljusdal igen. Och på lördag tänkte jag låta Isabelle vara med sin mormor en stund på kvällen så kan jag komma i väg på Maddes fest och träffa folk och få känna mig lite mer..hmm..mänsklig...haha..
Kanske man lyxar till det och köper med en flarra alkholfritt vin?!

Jaja...nu ska jag ta tvätten =(
Ciao!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Åh kommer du på festen?! fan va glad jag blir! :D

2008-09-18 21:38:57
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0