Skiter i

Nu har jag gått och vart irriterad hela dagen så nu måste jag bara skriva av mig vad jag tycker angående vissa sorters människor. Den som vill kan ju ta åt sig och försöka ändra sitt dryga beteende.

Sånna som måste trycka ner andra för att må bättre själv.
Jag vet att "vissa" haft det jobbigt och fått höra en hel del dumma saker om sig själv, men för det har man väl inte rätt att klanka ner på andra hela tiden. Mår man verkligen bättre av det?
Jag skäms när jag får höra vissa saker...förstår inte hur man kan säga så.

Jämt...varje gång är det nånting.
Klart ingen vill umgås med en sån människa.

Sånna som försöker få andra att tro att dom är så mycket bättre, att dom har så mycket bättre prylar, att deras liv är så mycket bättre än andras,  fast det egentligen är tvärtom.
Ett jävla skrytande om ingenting. Så omoget. Så onödigt.

Dom måste ju må dåligt, ha sån kass självkänsla när man håller på så här.
Det är ju bara smågrejer som den här kläcker ur sig, tänker säkert inte på det, men jag stör mig mer och mer.

Jag bryr mig inte om hur mycket pengar folk har på sina bank-konton, hur mycket deras prylar kostade, att man kan påstå att deras hem är finare, osv...
Säga sånt när man egentligen inte har nånting, lever på andra, är snål som fan och ska överdriva allt.

Kom och tänka på att jag har ALDRIG hört denna person sagt nåt snällt till nån.
Alltid tvärtom. Och ifrågasätter varför man gör på det viset och varför man gör si och så.

Jag har såå mycket elaka saker jag skulle kunna säga tillbaka, men det gör jag inte.
För jag är bättre än dig och förmodligen lyckligare än du nånsin kommer bli.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Johanna H

Ojojoj gumsan! Men de är bra att få avreagera sig ibland ;)



KRAM

2008-09-06 17:17:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0