Sömn!

Hellu!

I natt fick jag sova typ hela natten....hallelujah!
Lillan somnade ganska sent, kl. 23 och vaknade 6.30 av lite hungersgnäll.
Tog över henne till våran säng så hon fick käka, sen somnade hon.
Men jag däremot blev jättepigg...låg vaken en timme innan jag somnade om.

Även fast man sovit har jag gått omkring och inte gjort så mycket idag...Bara vart hemma.
Isabelle hatar att vara inne med mig hela dagen. Det märks. Hon blir ju så uttråkad. Till slut vill hon bli buren heeela tiden och det blir ganska tungt till slut kan jag lova! Vill ha en bärsele!
 När man är och hälsar på hos andra så är det alltid folk överallt som vill bära och leka med henne så då är hon nöjd. Då finns jag där som hennes personliga matlåda bara... :)

Men vi kom iaf i väg för att handla lite mot kvällskvisten...tårtingredienser och sånt.
Men usch vad jag kände mig..hmm ofräsch...kände mig som en typisk småbarnsförälder som glömt bort att den övriga världen existerar.
Osminkad, väldigt lortigt hår, illaluktande, och kläderna! Herregud... mjukisbyxor varje dag typ..Och idag när man skulle på kvantum...då ser jag när jag kommer ut att mina fula, bruna mjukisbyxor har långa, vita ränder ner för högra låret.
Lite spya...så trevligt...ja man känner sig verkligen attraktiv...men men...whatever! Sånt ska vi inte bry oss om.
Glömde min väska i en vagn på kvantum också...så jag fick gå till personalen och fråga om den fanns där, och det gjorde den...hade bara en handduk och kassar där i men ändå...hehe så himla tankspridd.

Snart får man se vem som åker ut i idol...hoppas på jessica simpson...hon var kass.

I morrn blire kalas här hemma... skojskoj :D

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0