Jambo

Dagen har vi tillbringat med Jennie och lille Lucas.
Träffades nere på stan, gick runt lillfjärn, käkade goda mackor på jambo, tjattrade, åkte hem till oss och drack kaffe.
Lucas gillade vårt babygym tror jag. Kul att nån uppskattar det... :P
Och ingen av barnens blöjor höll idag heller...haha allt utanför blöjan, ingenting i. Så Lucas fick låna en av Bellans lite halvrosa body så han blev såå söt så :)

Har fortfarande inte hört nåt mer ang. sommarvikariatet heller. Varför kan dom inte bara höra av sig när dom sagt det?
Jag hatar att ringa till folk och måsta presentera sig och öscha, så fattar dom ändå ingenting.

Nä nu hör jag familyguy i bakgrunden så jag inte kan koncentrera mig... Hajj!


Är vi inte söta så säg? Isabelle har dock ett litet falskt leende på läpparna...


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Enkan

Det är landstiget, man måste tydligen ligga på..morr..

2009-04-21 21:13:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0