Landstinget sucks...

Hepp, blev inget jobb på ortopedmottagningen i sommar.
Ringde kärringen idag och hörde hur det skulle bli. Nä, då hade dom hittat nån annan med mer erfarenhet. Alltså, visst, självklart vill dom ju ha nån med erfarenhet, det fattar väl jag också, men varför i helvete kan dom inte höra av sig och berätta det då?? Det har hon säkert vetat om länge.
När jag pratade med henne sist lät det som jag skulle få komma och provjobba och allt...så jag har vart helt inställd på att vara där i sommar.
Nu känns det ganska omöjligt att hitta nåt annat roligt sommarvik. Ville ju passa på att prova på nåt nytt när det är sommar och dom söker folk här och där, men nu är det försent.
Tack så jävla mycket landstingsfanskap.





Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Jäääääääääääävligt dåligt! usch!

2009-04-23 09:00:10
Linda

Då kan vi slå ihop oss i sommar, jag har inte heller hittat nåt jobb än:(

2009-04-23 17:16:07
URL: http://lidanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0