Påsken...


Ska väl ta en sammanfattning av påsken då.

Vi åkte till Ljusdal på långfredagen, direkt till låka för att hälsa på pappa och fick lite mat hos farmor med.
På kvällen var det lugnt...

Påskafton spenderades ute i det vackra vädret.
På kvällen var det ferre hos Madde och även alkoholpremiär för mig :P
Hade ju inte druckit en droppe på ca. 1 ½ år så det var ju på tiden.
Drack mig en vinare och käkade jordnötter. Som jag har längtat. Men trodde verkligen jag skulle bli fullare.
Man borde ju vara mer lättpåverkad efter så lång tid, men näe jag blev som vanligt, lite småmysig bah.
Efter rajtantajtan hos M så drog vi på järnvägs och skakade rumpa. Hade verkligen skitkul!


När jag kom hem till mammsen på natten hade Isabelle inte sagt ett pip sen hon lagt sig.
Men vid halvtre börjades det pipa där inne så jag gick in och gav välling, sen somnade hon om till sex och då fick hon välling av mormor, sen somnade hon om
i deras säng till åtta. Alltså gick det över förväntan!
Ingen amning på hela söndagen. Det kändes i boobsen kan jag lova.

Idag gick vi upp till håsta och hälsade på. Så skönt väder att promenixa i.
Bellis har vart supergnällig idag. Har inte velat äta ordentligt heller. Nu tror jag att tänderna är väldigt nära!
Har sagt det måånga gånger men nu petar hon och gnussar i munnen och dregglar som ett as. Verkar ha ont i munnen. Stackars baby!

Och hon ställer sig upp lite överallt nu och som tur är tar hon det försiktigt när hon sätter sig. Fast kan inte hjälpa att jag blir nervös när hon står där på sina
skakiga små ben.

Det verkar som vi åker till Ljusdal IGEN på Torsdag-Lördag. Ja, man blir utskickad titt som tätt, men det gör inget! Me like Lightvalley!
Well, lite fikatime nu snart.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Är ledig på fredag - kanske en promenad? :)

2009-04-14 20:40:31
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0