Sommardäcken på

Dagarna i ljusdal var braiga som vanligt. Blev mest kortspel, promenader och fika.
Var i Bollnäs på fredagen, men där fanns det inte mycket att se. Trodde det skulle finnas fler affärer men icke.
Käkade kinamat iaf och det var gut!
Men en sak som jag stör mig på som småbarnförälder är det dåliga utbudet av toaletter med skötbord i. Hittade ingen alls när vi var i b-näs så det blev på dollar stores toagolv. Det kändes ju jättefräscht. NOT!

Sen blev det lite loppis. Köpte en tröja för 40 spänn till mig själv och ett hårband till Isabelle för en tia. Nice price!
Hon blev hur söt som helst i hårbandet, fast det verkar vara obekvämt tyvärr, lite småtrångt, men ska nog försöka föreviga sötungen på ett kort åtminstone.

Idag har det vart träning, söderrå, sommardäcken på... Vilket rim :P
Försökte även underhålla lilla Gabrielle. Gick bra till en början när vi sprang efter vatten, men det vände fort. Och det finns verkligen rejäla röstresurser i den lilla jäntan kan jag lova :)
Isabelle har börjat med hemska oljud när hon blir förbannad (vilket händer ganska ofta när hon inte får som hon vill), hon ryter till som ett lejon. Känns som hela halsen rivs upp nästan...

I natt sov hon ända till efter fem, fick välling och somnade om en timme innan hon kom över till mig. Så skönt att nån natt få ha det så. Jag vågar inte hoppas på nån fortsättning dock.

Nip/tuck var lika sjukt som vanligt i kväll.
Öhm nu blire film och sussa. Nattipatt.


Isabelle inne på rusta och shoppar =)




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Kommer du ihåg hinken på loppisen med spade, kratta o grejjer? Har den här hemma nu om du vill ha, pernilla tänkte slänga den när den inte blev såld så... :P

2009-04-19 23:46:51
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0