Fullt upp

Idag har det vart ganska fullt upp.

Tog en lerig promenad ner till bvc.
Vikt: 8,540
Längd: 71 cm
Huvud: 45 cm

Kollade också hur hon följde saker med blicken och det gick alldeles utmärkt.
En tant från folktandvården var också där och gav oss lite info om tandborstning och sånt...har inget att borsta än men snart så..
I väntrummet träffade Isabelle på en tjej som var 11 månader. Dom två lät precis likadant och dom flinade och petade på varann. Såg så roligt ut! Och sen kom en mamma med sin son som var lika gammal som Isabelle och hon kröp dit i världens fart för att undersöka den nya lilla människan. Hon är då inte blyg direkt. Vi måste se till att få träffa flera barn i gummans ålder för hon tycker det är sååå rooligt!

Sen hem och lagade lite mat.
Vidare till sjukhuset där min morbror ligger på hjärtavdelningen stackarn. Har legat där sen söndags. Hade fått el-chocker och grejer. Han ringde och ville att jag skulle komma dit med tidning och godis och sånt, och snäll som jag är så gjorde jag så. Kunde tyvärr inte stanna nå länge eftersom jag skulle i väg och träna.
Pumpade på hårt idag. La på lite extra vikter så jag trodde jag också skulle hamna på hjärtavdelningen. Tänk att det kan svida och göra såå ont i musklerna...men skönt efteråt!

Kunde därmed njuta lite extra av smörgåstårtan vi fick hos Tessa&co. Isans kusin Tim fyllde 10 år idag så då var man dit på lite festligheter.


Finklänningen på när vi var på kalas!




Har haft saker planerade hela veckan, men i morrn vettetusan vad vi ska hitta på.
What to do?

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0