Söderrå-weekend

Tar en återblick på helgen då...

Fredag
Hela dagen höll vi på med det där satans ljudsystemet som äntligen funkar. Min käre far kom och hälsade på.
Sen åkte vi till söderrå, för att sen stanna där resten av helgen.
Grillade utav bara den så det bara blev kolbullar av alltihop men det gick i litegrann ändå.
Badade sen lite bubbel, kollade på tv, mumsade godis...
Alla sov väldans bra på natten där också. Härlans!

Lördag
Gick en rejäl promenix med Bellan i det otroligt vackra vädret!
Åkte hem en sväng, bolaget, laga mat, göra tårta, fullt ös...
Vid sex åkte jag och T och Lajnie, till Anti o Emma, för att senare gå till texas och käka. Isabelle fick stanna i söderrå med faster Elin, kusinen och farbröderna. Evigt tacksam och nu skyldig en barnvaktskväll ;)

Jag drack två cider innan vi gick till texas, och en pytteskvätt jäger och jag hade lite problem att läsa menyn..haha illa.
Åt iaf otroligt god mat. Entrecote, pommes, och tre såser och majskolv och sallad. Men tyvärr har man inte råd att äta där lika ofta som jag skulle vilja.
Sen drog vi vidare till Manis sportbar. Själv blev jag bara kvar en kort stund, var ju så trötter så DjLarz kom och hämtade mig. Väl i söderrå var det lite tårtkalas för svärmor som fyllde år.
Och när man väl kom i säng blev det inte mycket sovande under den natten. Isabelle var tokförbannad konstant kändes det som. Såå jobbigt. Allra helst när man vet att man stör alla andra. Var väl mest för hon inte fick amma... Då kan jag lova att jag ångrade dom där cidrarna.

Söndag
Vid typ sex på morgonen var Isabelle vaken men skittrött och bara grinade så tillslut kom hennes farfar och tog upp na till köket där dom sen blev sittandes. Hon somnade tydligen i hans famn och sen vågade han inte röra sig på två timmar...
Så himla snällt iaf, så fick jag en liten lur.
Hela dagen kändes ganska seg och deppig p.ga. flera orsaker. Men efter fått god mat där så begav vi oss hemåt.
Skönt att få komma hem. Bada lite, la Isabelle och sen blev det film och götta.

Kollade på Slumdog millionaire. Har tänkt gjort det länge eftersom den fått så många nomineringar och priser, och nu förstår jag varför. Den var ju tokbra. Den hade allt. Spänning, drama, kärlek...jaa den var finemang!

Helgen har allt som allt vart tokskön!
Nu är det kaffetime med Sandra & Bakon.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0