Bibblan

Idag begav sig jag och Bellis till biblioteket här i Hudik. Har aldrig vart där förr så det var ju på tiden. Var egentligen Madde som skickade dit oss för att låna nå skolböcker och snäll som vi är så gjorde vi det. En snäll bibliotekarie hjälpte oss hitta böckerna och fixa ett lånekort, men självklart fick Isabelle tag i en sida i boken och rev av en bit. Ooops...men det var bara nån sån där stämpelsida så det är lugnt :P
Det fanns ett speciellt rum för barn också där vi satt ett tag och målade och kollade i böcker innan vi gick hemåt.

Gjorde hemgjord pirre tills T kom hem från jobbet, sen drog vi till söderrå där Isabelle var mer vild än tam.
Om vi satt i vardagsrummet kröp hon till köket, och om vi satt ute skulle hon in och ner till vardagsrummet. Känns som jag jagat henne hela dagen. Helt slut...

Har nu färgat håret. Blonderat utväxten. Men det blir aldrig som jag vill. Orkar inte ha i det tillräckligt länge eftersom det svider och bränns så då blire fel färg. Längtar tills jag ska bli brunett igen. Men måsta använda upp det jag hade :)

Vad ska man göra fram till helgen då? Så trökigt om dagarna när T jobbar.
Ska väl kika vidare på stolthet och fördom nu. Blä. Längtar till hösten då alla bra serier kommer tillbaks så man slipper se sånt här bös.

God natt!

Min gladskit :D


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0