Lintjärn

Denna dag har vart alldeles ypperlig. En perfekt, typiskt svensk sommardag.
Åkte till Lintjärn och badade med Bellis fastrar och kusiner, mfl.
Jag och Tommie badade till och med. Tommie betedde sig som ett mongo i vanlig ordning och skrek att han skulle kissa i vattnet, osv..
Det hörs ju ganska väl in till stranden men inte bryr han sig.
Jäkligt synd att kameran inte var med.

Isabelle kände litegrann på vattnet men det var nog för kallt för henne så hon höll sig på beachen.
Och när jag skulle sätta på henne en ny blöja (hon hade vart nakenfis en stund) så vad tror ni mitt öga skådar?
Jo en liten kaffekopp som satt fast i rumpan hennes. HAHA. En sån där till en dockservis som kusinen Erika hade med sig. Vilken syn...

Sen åkte vi och handlade och åkte till söderrå för att grilla.
Och så fort vi tänt på så började det regna. Såklart.
Men det blev mat ändå tillslut som smakade göttans.

I morrn ska Tommie jobba hela dagen. Hoppas vi får finbesök då...
Annars ser jag fram emot nästa helg för då är det säsongsavslutning på Torön med Engmans i vanlig ordning.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Torön o Engmans är bokat!:D

2009-08-09 22:24:57
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0