Piss-toa

Igår flyttade systeryster till stan. Jag och Bellis åkte ut till hammering och hjälpte dom att flytta in. Jag bar in en verktygslåda. Alltid nåt. Isabelle knatade omkring i korridorerna och hejade på alla. Charmknuttan nr 1!
Sen åkte vi på dollar och vidare till skutan för lite fika/mat.

Idag är det tvätt-torsdag. Var först i söderrå, men lämnade dom efter lite kaffe för att åka hem och dona. Kör bara två maskiner idag, har dammsugit och städat toaletten. Blir så less att vårat badrum är så vidrigt jämt. Det verkligen stinker piss där jämt och ständigt. Är det nån som inte kan pricka rätt eller vad är det? Men nu har jag städat överallt runt toalettstolen och bytt ut toaborsten.

Har hittat en trea här på kristineberg som vi lämnat intresseansökan på också. Tyvärr är den jäkligt dyr (6106 kr) men 91 kvadrat och den ligger i dom låga gula husen mitt emot. Åh jag vill ha!! Men nu vet man ju inte om Tommie får fortsätta jobba heller. Blir så less att man aldrig får veta. Kommer bli skitsvårt att bestämma dagistider sen när båda ska jobba.

Welliwell... i kväll blir det nog bio.
Ha en bra dag!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0