Bvc

Igår tog vi oss en shoppingtur. Det blev galonisar, mössa, vantar till Isabelle, och mascara & ögonskugga till mig.

Idag var vi på bvc. 1 årskontroll, fast mer 13 månaders :)
Längd: 76,5
Vikt: 9,780
Huvudomfång: 46,5

Jag trodde hon passerat 10 kg nu men icke! Om hon fortsatte käka dåligt så fick vi komma och kolla vikten om 3 månader igen, annars dröjer det ett halvår.
Tog spruta idag med. 2 sekundersgnäll sen var det bra.

Sen kom Amanda hem till oss, jag bjöd på lasagne, sen gjorde vi inte så värst mycket.
I morrn verkar det bli partheey ändå. Bellis ska vara med farmor&farfar. Hon har aldrig sovit där själv förut så jag hoppas verkligen det går bra och att hon inte skrämmer skiten ur dom så dom aldrig mer vill vara barnvakt.

Nä nu blire lugna pucks så min stackars sambo får sova. Det var ju 2 dygn sen typ...och upp vid tre igen. Fybubblan.

Nattinatt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0