Annorlunda

Idag har vi för en gångs skull haft lite besök här hemma.
Först kom Tessa med barnen och Madde alldeles efteråt.
Kul med lite folk.

Sitter och kollar på "familjen annorlunda" nu.
Det handlar om familjer som har mååånga barn.
En familj har 10 barn. TIO! Lite överdrivet kanske...
Men samtidigt tycker jag det ser så mysigt ut med massor av ungar och totalt kaos!
Fast det är ju lätt att säga när man bara har ett.

Sen blir det lipstick jungle som jag fastnat för, och sen prison break, som jag nu börjar ledsna på. Tar det aldrig slut?

Annars är jag mest less på våran dataskärm som är cp. Man får trycka på och av minst 40 ggr innan den funkar.
Nåt jag mer är irriterad på är mina hemska händer som varken tål vatten eller kyla tror jag. Massor med röda, svidande utslag.
Blä on that.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0