Dagens is back

En gång för längesen fick jag för mig att börja med "dagens" som många kör. Jag gjorde det en gång sen var det bra.
Men nu blev jag påmind av Maddzor, så jag snor hennes och kör en sån idag. Enkelt och bra!

dagens låt: T.I feat. Rihanna - Live your life
dagens frisyr: Utsläppt, fluffigt...
dagens smink: Mascara, ljus ögonskugga, ögonbrynspennan och lite roughe. Låter mycket men syns knappt.
dagens klädsel: Jeans, grått linne, svart munkjacka (fast mjukisbyxor emellanåt)
dagens händelse: Lunch på bangkok kajen (fan ta den feta stilen som jag inte får bort)
dagens planer: oj, dagen är ju slut snart...
dagens vill ha: sommar
dagens saknad: sommarn igen
dagens tråkigaste: att Tommie ockuperar tv:n
dagens måste: Diska?
dagens finaste: Isabelle såklart
dagens dricka: Cocacola zero
dagens köp: Byxor till Isabelle och mössa till T
dagens mat: Thaimat till lunch och chorizo till middag
dagens kärlek: Min familj
dagens mående: Mycket bra
dagens ord: Blodprupp (om ni hört nåt vidrigare ord så säg gärna vad)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Pänkan

SLUTA GENAST UPP MED DET DÄR ORDET!

2009-02-13 23:51:02
Maddzor

vårtgård

2009-02-14 00:01:09
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0