Home sweet home

Då var man hemma igen. Bättre sent än aldrig.
Skulle egentligen åkt igår, men jag ville inte köra hem i snöovädret. Nu får det väl ändå vara nog?!
Ge mig sommar!!!!!!

Igår var en ganska seg dag...hela helgen har vart seg på nå vis.
Men det enda som gjordes igår var...hmm...
Klippte lite på Amandas hår, sminkade henne också. Nice som fan :D
Lite singstar, kortspel...

Natten var jobbig. Isabelle vaknade flera gånger och jag orkar inte försöka få henne att somna om själv, utan jag tar över na till mig på en gång...hur ska detta gå sen då? Kommer vara en mjölk-kossa for ever.

Hon vaknade extratidigt i morse med, men mamma var vaken och skulle på jobbet så hon fick vara uppe med henne och alla andra som skulle i väg på morgonen. Sen blev det finess med pappa och Helen. Trevlans!
Åkte sen hemåt. Var skönt att komma hem, även fast vi har det superbra när vi är i Ljusdal också, blir så bortskämd av mami...me like =)
Gick en promenix på kvällen, kollat på tv bah...snart bedtime!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Det va ju typiskt att jag skulle gå och bli förkyld :(

svar på ditt inlägg: haha ja, jag visste att du skulle tycka det var roligt :D

2009-02-09 23:45:58
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0