Lindefallet

Idag åkte jag och lillan till Lindefallet och hälsade på Jennie och lille Lucas.
Det tog en evighet att komma dit. Drack lite kaffe och tjattrade, sen åkte vi in till stan.
Käkade goda mackor på jambo, sen åkte vi omkring.
Trevligt trevligt.
Både hon och jag är ju hemma och är mammalediga och har så tråkigt om dagarna, ändå är det så sällan vi träffs.
Men nu får det bli ändring på det.

Åkte sen och lämnade Isabelle till T, så åkte jag och handlade på ett överfullt kvantum.
Käkade koteletter, potatisgratäng och bea idag. Åh nu blev jag hungrig igen...

Tog oss sen en promenad över till solbågen där det var förferre i vanlig ordning.
Nu är vi hemma och stumpan sussar.

I morrn ska hon få åka tåg för första gången i sitt liv. Hoppas det blir en rolig upplevelse...Vi ska till Gävle och hälsa på Linda, och även träffa Elin som är där på besök. Kul att man kan träffas halvvägs.
Är lite nervös över resan dit och hem, vart jag ska ställa vagnen, om det är mycket folk, om Isabelle blir trött och grinig och skriker över hela tåget... hualigen. Ska ladda upp med majskrokar och leksaker.
Läre packa väskan nu.
Good night och trevlig helg allesammans!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0