Radjos

Jag är hungrig. Jag gjorde gröt men märkte sen att mjölken var slut. Mest osis.

Gårdagen...
Det enda vettiga vi gjorde igår var nog att vi hälsade på Bakon&Sandra. Fikade och spelade gamla nintendo 64-spel.
Mario och mariocart! Ooo sicken nostalgitripp. Jag var lika grym som vanligt. Förutom att rädda stackars pingun. R.I.P.

Idag åkte jag och Isabelle ner på stan, träffade min farmor & farfar på Radjos och käkade lunch med dom där.
Jag åt en fläskfilegryta med ädelost i och tagliatelle. Helt okej. Mycket folk.
Bellan sov igenom halva lunchen, satt sen bara i vagnen och kikade på alla kostymgubbar.
Sen gick vi i stan en sväng. Köpte lite presenter, sen åkte vi hem och sen vidare till söderrå, sen vidare mot träningen.

T jobbar och jag gör inte mycket.

Bellan sover. Hon bökar omkring ganska mycket i sängen nu förtiden. Har börjat rulla över på mage också, och då har hon ju så svårt att slappna av, men hon har börjat lära sig att man kan lägga ner huvudet när man ligger på magen.
Fast jag personligen ser helst att hon sussar på rygg.

Imorrn blire det nog lite kalasande!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0