Happy fucking valentines day

Idag.... alla hjärtans dag... jahapp. Kul. Not.

Efter långt åkande, ända till Hassela hamna vi tillslut på hälsingerallyt.
Gick upp för ett berg, kollade in en bil som for där sen åkte vi hem.
Tråkigt, kallt, värdelöst.
Aldrig kan det bli som jag vill.

Åkte sen hem, beställde kinamat. Det enda bra som hänt idag tror jag.

Jag är så arg, sur, vidrig. Jag vet att alla märker det. Jag gör inte mycket för att dölja det hela.
Vet inte vad det är för fel på mig. Jag mår bara kasst. Jag hatar allt och alla. Nästan...
Men allt folk säger och gör stör jag mig på.
Jag är bitter. Jag har ingenting kvar längre. Mitt hem ser ut som skit, jag ser ut som skit, grejerna i mitt hem är knappt mina, jag har två bilar som jag inte vill ha, jag är så fattig som man kan bli, jag träffar nästan aldrig mina få vänner, knappt folk över huvudtaget. Och vad ska jag göra sen? Gå tillbaks till mitt gamla jobb?
Men jag har min dotter, det är inte fy skam. Klarar mig bra så länge jag har henne.
Nä, jag är less. Vill bort. Långt bort.

Och här sitter jag, ännu en kväll, ensam... det gör ju inte saken bättre.
Men men, kunde bry mig mindre. Right right?

Och appropå ingenting...

Jag tycker många har tagit sitt bloggande till en ny nivå. Dom avancerar, försöker komma högre upp i pyramiden.
Det kan ju vara bra. Vissa inlägg kan vara riktigt roliga, medan vissa bara är skit.
Jag känner att jag håller mig kvar här nere där jag hör hemma. Är nästan på väg neråt. Jag är en tråkboll, men som nån gång ibland får till det.

Fan va jag är negativ. Inte bara idag. Alltid. Ooo ännu mera neggo-tjöt. Fuck it.

Äh...jag är så trött. Trött i ögat och trött i huvudet.
Ska gå och dra nåt gammalt över mig nu.

Lägger in en bild på min sötnöt sen idag från rallyt så blir jag lite gladare!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Amanda

Chilla och kom hit till veckan eller nåt? Du behöver ju inte bara komma på helgerna :)

2009-02-15 11:11:56
Madde

Men Malle...vet att det kan kännas så här ibland :( ska vi gå och dra nåt gammalt över oss tillsammans? :P

2009-02-15 12:57:27
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0