Changeling

Igår såg vi changeling. Ooo sicken bra film. En verklig berättelse! I början blir man såå frustrerad och arg på alla korrupta poliser som tror dom kan göra hur som helst, men mot slutet spred sig en "in your face-lättnad" som var skön(t).
Den rekommenderar jag verkligen!

Förra veckan köpte vi en ny stötdämpare till mazdan, allt som allt fick vi punga ut 2000 spänn och idag besikta vi den och min röda pärla gick igenom felfritt...helt otroligt! Så nu gillar jag my precious igen :) Men ska på nytt försöka sälja den...
Försökt nu i ett år. Fast kan inte säga att jag ansträngt mig jättemycket...

Imorrn är det boxning. Ska jag våga gå? Man ska stå i par och då vill man helst slåss med nån man känner :P
Får se...kul med lite omväxling!

Idag var vi äntligen och satte in Isabelles dop-pengar på hennes konto. Var ju på tiden.

Hon sov bra i natt...vaknade och gnällde ett tag men då trotsade jag och låg kvar, då somnade hon om jättesnabbt.
Jag är nog för snabb i vanliga fall...
Annars är hon lite småförkyld. Hon nyser massor och lilla söta näsan rinner utav bara den. Men hon verkar pigg ändå.

Sett detta? "Det kan vara någon som hatar granar"
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4429671.ab

Nå väl. That´s it!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Enkan

Skön(t).

2009-02-16 22:47:22
Linda

Gå på boxningen!! Om de nu är lika som på friskis så är de superkojj!!=)

2009-02-17 17:13:50
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0