Bloggdesign?

Igårkväll satt jag och försökte göra min blogg snyggare och mer personlig.
Som ni ser gick det inge vidare...
Jag kollade på nån bloggdesign-sida och jag satte dit andra färger, annan text, provade med bilder och allt möjligt...
Och sen när jag förhandsgranskade och var relativt nöjd klickade jag på spara.
Blev det sparat? NEJ!
Vad gör jag för feeel? Skitgrejer...
Jaja, bättre lycka nästa gång.

Idag promenerade vi till kvantum och handlade. Jobbigt att bära kassen hem.
Sen laga lite mat och vila...

Åkte till Tessa & Bäckis och fick oss en kopp kaffe...

Men nu ska vi käka varma mackor och kolla på barnhemmet som jag hört är myycket läskig.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Du kan ju göra en testblogg först tex marlenejonsson.blogg.se/test och när du är nöjd så kan du kopiera till din riktiga blogg...och tryck aldrig på förhandsvisa, ta spara på en gång =) Lycka till nästa gång nu

2009-01-06 01:23:55
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0