Facial

Idag var jag i väg och fick mig en ansiktsbehandling.
Fick ju presentkort på hudcirkeln av Tommie för ett bra tag sen så det var på tiden att utnyttja det.
Men det var lika smärtsamt med por-tömningen den här gången med.
Det börjar bra med ansiktsmassage och massa krämer, sen vidare till ånga som sprutas rätt i fejjan så porerna ska öppna sig, lite jobbigt att andas dock...men sen börjades det.
Kändes som hon pressade ner en sylvass kniv i näsan och skrapade sen bort skinnet typ...och det gjorde hon om och om igen. Det var nästan värre än att föda barn. Och man är ju så känslig på näsan så tårarna sprutade...var ritkigt nära till riktiga gråt-tårar ett tag alltså...fy fan...never again!
Men efter det så var det lite mer massage och ansiktsmask och ögonbrynsplock.
Så nu är man mjuk fast lite röd om nosen.

Senare vart det träning. Lika jobbigt idag. När ska jag orka sätta dit fler tyngder? Näe, jag måste köra på dom här ett tag till.

I morrn får det nog bli en vända på stan.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0