Skummigt

Bloggen är skum nu förtiden...man vet aldrig om det publiceras eller inte.

Jaja, jag skriver iaf...

I morse ramlade Isabelle ur babysittern. Bra jobbat!
Jag gick ut till köket för att hämta lite mjölk. Och så hör jag en liten duns och ett ansträngt grin.
Springer dit. Då ligger hon halvvägs ner på golvet, med ena foten fast i sittern...Stackars liten.
Tur att det inte var långt till golvet och att hon landa på mattan. Men hon ska då vara så nyfiken och försöka nå allt!

Idag har hon också suttit väääldigt bra på golvet. La kuddar runt om henne när vi var i söderrå och hon höll balansen länge innan hon druttade omkull lite då och då. Så roligt att se!
Körde lite guitarhero och jag sjöng också. Var det där rockband tror jag... Men jättesvårt att sjunga var det...men klarade La bamba (som är på spanska)...hehe...nä singstar var roligare.

I kväll skulle Tommie lägga Bellan igen. Och när blöjan åkt av och jag precis hällt i na ad-droppar så bubblar det ut härligt, gult, skummigt bajs över hela skötbordet.... Tommie kutade därifrån illa kvickt..haha usch...inge nice!
Slängde underlägget för vi har inte tvättid förrän på torsdag och vi skulle ändå inte få bort den stora fläcken.
Jaja nog pratat om det...Ska väl ta och kika tv nu... Tjingeling!












Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Mysig redogörelse av avföringen där, den tackar vi för =P haha

2009-01-04 22:24:19
URL: http://cochise.blogg.com
öhm?

EH WTF!!!!!! GROOOOOSE ;(

2009-01-14 01:01:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0