Söderhamn

Idag begav vi oss mot söderhamn.
Först gick vi på barnens hus. Köpte en barnvagnsskylt äntligen, fast Isabelle fanns inte så vi tog en som man fick klistra dit bokstäverna själv...hur det nu kommer se ut. Säkert snett och jäkligt. Men kostade bara 49 spänn så.

Sen hälsade vi på Lars & Desse och deras gullungar Elin & Erik.
Erik är drygt ett år och vinglar omkring som ett fyllo. Ser ju så roligt ut. Och han ska på allt.
Hundskålarna var mest intressant tror jag. I med näven, smaka, och samma procedur om och om igen. Euh!
Och Elin tyckte Isabelle hade ett stort huvud. Haha...sa massa andra saker också fast kommer inte ihåg.

Åkte sen ut i skogen och hämtade tysk-öl.
Sen hem.

Efter lite big mac gick vi till solbågen. Sandra fyller ju 21 idag. Grattis igen :)
Där hade dom lite festligheter. Fick smaka en asgod kaka så jag blev proppmätt.
Men jag och Bellan blev inte så långvariga.
La henne direkt när vi kom hem vid halvtio. Men hon vaknar säkert tidigt i morrn ändå.
Ge mig sovmorgon...please?

I morrn vettetusan vad vi ska hitta på.
Måste nog handla lite mat kanske. Lite träning..jao...maby...

Nä fy va mätt jag är. Också har man en skål godis här hemma. Den får jag nog spara tills i morrn.
Fast om jag känner mig själv rätt kommer jag gå och små-äta hela dagen i morrn så det är slut tills på kvällen då man verkligen vill ha, framför en film eller så... men aja...orka skriva.
Vi sätter punkt här .

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0