Teeth

Update. Yes.

Åkte hem i söndags, efter käkat god stek hemma hos mami.
På kvällen kom Bikon&Snadran på en fika och lite kikande på nip/tuck som har börjat igen. Me like!

Igår kom Elin och lilla Gabrielle och hälsade på. Trevligt :)
Hade också tvättdag då. Torktumlarn funkade inte vid första vändan så jag fick hänga upp i det minimala torkskåpet.
Beställde hem en myyycket god ost-skinksallad från pronto. Tycker faktiskt salladerna är bra där. Finns så många olika grejer där i, till och med ägg liksom :D
Och när jag skulle hämta bilen så hittade jag en lapp på garage-handtaget där det stod att nån hittat en kamera som förmodligen var min och ett telefonnummer. Jag som trodde jag lämnat den i ljusdal, men tydligen hade den åkt ur väskan eller nåt och då hade en snäll själ plockat upp den. Var i väg och hämtade den sen. Vilken tur. Annars vill folk gärna behålla saker dom hittar. Men inte den här trevlige norrlänningen från Arjeplog :)

Och senare bar det i väg till söderrå. Där möttes vi av dyster stämning då en av katterna hade blivit påkörd och måstat bege sig till andra sidan :( Stackars gamle Hampa. Han hade vart med länge så det var väl dags ändå...men det är så hemskt när djur blir skadade och ingen bryr sig eller kanske inte ens märkt att dom kört på nåt.
Vila i frid lille Hampus.

Djur och barn. Oskyldiga varelser som inte kan be om hjälp eller försvara sig.
Läste ju här om dagen då en 6 månaders bebis hade blivit misshandlad så svårt så han hamnat i respirator. Tror dom stängde av den sen.... Dom föräldrarna förtjänar inte att leva. Jag skulle kunna skjuta dom på direkten, efter lite saw-inspirerande tortyr.
Jag mår så illa när jag läser om sånt. Jag vill egentligen inte veta att det finns folk som gör så. En liten pojke, född i Juli, precis som Isabelle. Fy fan säger jag bara....

Åh nu blev jag upprörd... gah... Nä, åter till idag.
Isabelle har vart trött och grinig nästan hela dagen.
Vi var i väg på kvantum och handlade lite sen hem och vilade.
Lagade mat. Kotletter OCH schnitzlar med potatis.
Åkte sen till Tessa och fick oss lite fika.

Isabelle somnade tidigt i kväll. Hoppas hon sover hela natten ändå nu då...
Blandade i välling i ersättningen i kväll så hon kanske blev mättare. Gröten vägrade hon.

Jag och Tommie kollade på världens sjukaste film nyss. Så säger jag ofta, men den här handlingen alltså...
Den beskrivs som en "Svart, erotisk skräck-komedi".

Teeth

"High school-eleven Dawn arbetar hårt för att hålla tillbaka sin blommande sexualitet genom att verka som den lokala kyskhetsgruppens mest aktiva representant. Hennes uppgift är ännu svårare p.g.a. hennes styvbrors provocerande beteende i hemmet. Främmande för sin egen kropp upptäcker Dawn att hon har tänder i vaginan i samband med att hon blir utsatt för våld..."

Jaa..ni hör ju...det var avbitna snoppar här och där. Mycket otrevligt.

I morrn är det ansiktsbehandling som står på schemat.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Men vilken snäll människa som lämnar tillbaka kameran! Fler såna efterlyses :)

2009-01-21 11:23:06
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0