Zzz...

Igår var det träning. Skitjobbigt...varför blir det inte lättare?
Kollade på madagaskar 2 på kvällen. Den var la bra. Åt godis med. Har vart tok-onyttig denna veckan. Fy på mig!

La mig tidigt igårkväll efter tio nåt tag...
Isabelle vaknade först vid elva. Käkade, somnade om och vaknade igen vid ett... sen höll det på så hela natten tror jag...
Upp med tuppen klockan sju. Jag la mig på dåligt humör och vaknade på ännu sämre humör.
Det smittar tydligen av sig för Bellan har vart såå jobbig idag. Gnäll gnäll gnäll.
Och jag har inte haft nån lust att göra nånting, men tog ut jäntan på en promenad i vagnen till slut. Hon trivs så bra utomhus, sitter och tittar på allt och tillslut somnar hon.

Tvättat på eftermiddagen. Gjorde pizza till middag.
Skjutsade T & I till söderrå, så åkte jag hem för att fixa litegrann...tog hand om massa disk och sen städade jag badrummet.
Hade planerat in en tupplur också men det hann jag inte för Tommie måsta i väg och jobba igen.
Tredje natten den här veckan. Har vart helt utan jobb i en månad så nu går han väl in i väggen snart :P

Nu är jag snuskigt trött men ska väl duscha och kika lite tv innan man hamnar i säng.
Hoppas hoppas hoppas min lilla dam sover bättre i natt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0